Technik serwisu

Wynagrodzenie:
Typ umowy: Umowa o pracę
B.A.U.S. AT Sp. z o. o.
Oferta wygasa: 2024-11-30

Firma B.A.U.S. AT Sp. z o.o. została założona przez pana Franza Baus w 2001 roku. W związku z dynamicznym rozwojem firmy od 2017 produkujemy w nowoczesnym oraz większym zakładzie o powierzchni produkcyjnej 13.000 m2 wraz z budynkiem biurowym o powierzchni 1.500 m2.

Obecnie zatrudniamy ponad 240 pracowników. W celu zagwarantowania dostawy produktów najwyższej jakości zarazem nie obciążając środowiska posiadamy certyfikowany system zarządzania jakością i środowiskiem wg norm ISO 9001 i ISO 14001.

Produkujemy ambulanse transportowe (typ A1 / A2), ratunkowe ( typ B / C), bariatryczne, neonatologiczne, pojazdy do intensywnej terapii oraz inne pojazdy ratunkowe specjalnego przeznaczenia na furgonach oraz kontenerach własnej konstrukcji.  Nasze zabudowy ambulansów spełniają wymogi normy EN 1789. W przypadku ambulansów na bazie kontenera dodatkowo jesteśmy zgodni z wymogami normy DIN 13500. Dzięki przeprowadzonym badaniom dynamicznym oraz statycznym zapewniamy najwyższe standardy bezpieczeństwa. Nieustanny rozwój w zakresie nowych technologii i materiałów, przestrzeganie wytycznych producentów pojazdów, implementacja standardów specyficznych dla danego kraju są oczywistymi składnikami naszego produkcyjnego know-how. Dzięki naszej elastyczności wykonujemy zabudowy ambulansów zgodnie z życzeniami klienta.

Dostarczamy ambulanse na cały świat. Jesteśmy już obecni w ponad trzydziestu krajach. Nasze rynki zbytu to między innymi Niemcy, Francja, Szwajcaria, Wielka Brytania, Irlandia, Islandia, Chiny, Singapur, Oman i Katar. Jesteśmy otwarci na dalszą ekspansję na nowe rynki.

Naszym mottem jest zapewnienie optymalnego środowiska dla pacjentów i pracy ratowników dzięki innowacyjnym technologiom gwarantującym niezawodność oraz wysoką jakość produktu.

Nasze wymagania
  • Wykształcenie kierunkowe techniczne (mechatroniczne, elektroniczne lub podobne),
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie,
  • Komunikatywność z wysokimi kompetencjami społecznymi i orientacją na pracownika.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Dbałość o szczegóły, zaangażowanie, asertywność,
  • Niezależność i zdolność do ustalania priorytetów i celów.
Mile widziane:
  • Znajomość elektryki / elektroniki,
  • Doświadczenie w systemach CAN-Bus,
  • Wszelkie dodatkowe uprawnienia.
Zakres obowiązków
  • Zapewnienie sprawnej organizacji w całym obszarze posprzedażowym / serwisowym,
  • Obsługa klienta zagranicznego, wsparcie techniczne,
  • Diagnoza, analiza oraz ustalenie przyczyn źródeł awarii w karetkach,
  • Negocjowanie umów serwisowych i umów z partnerami serwisowymi,
  • Współpraca z zespołem serwisowym w celu zapewnienia profesjonalnego wykonania zadań.
  • Przestrzeganie standardów bezpieczeństwa i higieny pracy.
Co oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia na pełnym etacie w prężnie działającej firmie,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznym wymiarze pracy,
  • Bardzo dobre możliwości płacowe według kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w przyszłościowym sektorze medycznym,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Przyjazną atmosferę w pracy,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Parking pracowniczy.
Informacje o rekrutacji
Poszukujemy pracowników do dłuższej współpracy. CV prosimy wysyłać mailowo na adres: m.rzad@baus-at.eu Należy zawrzeć klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych. Odpowiemy na wybrane zgłoszenia. Zachęcamy również do kontaktu pod numerem telefonu: 882081068
Aplikuj na ofertę pracy
Wczytywanie danych kontaktowych